Praktický čtyřhodinový hands-on-lab zaměřený na úvod do vývoje her pro Windows Phone.
Čas konání: 9:00 – 13:00 hodin
Přednášející: Tomáš Slavíček
Cena: účast je pro registrované zdarma
Kapacita: 20-30 míst,
Místnost: 7. patro, místnost Leo (budova Microsoft CZ)
Registrace: registrujte se zde na GeekCore
Seminář je vhodný pro lidi, kteří se orientují v C#, s XNA nebo s vývojem pro Windows Phone ale zatím nemají zkušenosti. Účastníci si přinesou vlastní notebook s nainstalovaným Windows Phone SDK 7.1, budou si zkoušet programovat zároveň s přednášejícím. Výsledkem semináře bude základ budoucí hry.
ObsahProjdeme si následující témata, případně i další podle zájmu:
-
Windows Phone obecně (obecný úvod, aktuální situace v ČR, vývojové nástroje, specifika platformy, hardwarové parametry zařízení, marketplace, platforma z herního pohledu, rozdělení na Xbox LIVE a ostatní...)
-
úvod do XNA (co je XNA, hlavní principy, herní smyčka a odpovídající metody, vykreslení obrázku – využití Content Pipeline, SpriteBatch...)
-
specifika XNA na WP7 (orientace displeje, přepočítávání při změně otočení, nastavení rozlišení, běh 60 FPS...)
-
programování hry (objekt Sprite – vykreslování více objektů najednou, pohybu objektů nezávislý na FPS, kolize bod/obdélník a obdélník/obdélník)
-
vstup (jednodotykové ovládání, multi-touch a gesta, vstup z akcelerometru – filtrování zašuměného signálu)
-
ostatní (vykreslování textu vč. českých znaků, další možnosti XNA na WP, portace na PC a Xbox a #ifdef konstrukce, další části podle aktuálního zájmu, prostor pro diskuzi...)
Prezentace z přechozího termínu (8.-9. 11. 2011 v Brně a v Hradci Králové):
ke stažení na SlideShare.netSeminář se částečně kryje se
seriálem o vývoji her na SmartMania.cz
Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4